Splošni pogoji

Podatki o podjetju
Goodpapa, Uroš Košir s.p.
Mirna pot 12, 1351 Brezovica pri Ljubljani
Telefon: 051 - 308 741
Email: uros.kosir@conmed.si
Matična številka: 8926743
Davčna številka: 39464555
TRR: SI56 0206 8026 3832 565, odprt pri NLB
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku ko pride do nakupa oz. oddaje spletnega naročila na spletni strani Goodpapa.
Vrste uporabnikov
Pravico do nakupa v spletni trgovini Goodpapa imajo registrirani uporabniki. Ob registraciji pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če uporabnik pozabi geslo mu sistem s pomočjo aktivacijske kode poslane po mailu omogoči aktivacijo novega gesla.
Dostopnost informacij
Goodpapa, Uroš Košir s.p. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka (način, in predviden rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene. Razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške pošiljanja.
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.
Ponudba artiklov in cene
Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Goodpapa ažurirajo in spreminjajo. Cene ne vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Naročilo in cene
Kupoprodajna pogodba med Goodpapo in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila) je v elektronski obliki poslana kupcu v obliki predračuna.
Rok dostave
Naročila pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo zneska s predračuna na naš TRR. Če artikle naročite med vikendom ali prazniki, jih odpošljemo v roku 3 delovnih dni. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva ta.
V primeru naročila virtualnega e-izdelka, tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na spletni trgovini Goodpapa.
Načini plačila
Spletna trgovina Goodpapa omogoča samo bančna plačila predračunov.
Postopek nakupa
Za nakupovanje v spletni trgovini Goodpapa se je potrebno predhodno registrirati.
  • Izbira izdelka: Na spletni strani Goodpapa izberite izdelek oz. storitev in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Po predhodnem strinjanjem s splošnimi pogoji lahko potrdite nakup. Za nadaljevanje nakupa kliknite na »Artikli” in se tako vrnete nazaj v spletno trgovino. Sledi vpis osebnih podatkov Vaše osebne podatke potrebujemo izključno z namenom, da lahko opravimo želeno storitev. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo »Za nadaljevanje nakupa kliknite na »Artikli« in se tako vrnete nazaj v spletno trgovino. Zatem sledi povzetek nakupa, nato pa izberete način plačila in zaključite nakup.
  • Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani Goodpapa se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”.
  • Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko, v primeru podjetja tudi naziv podjetja in davčno številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. V primeru, da gre za podjetje, nam posredujte tudi naziv podjetja in njegovo davčno številko.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni
  • Strošek dostave: strošek pošiljanja izdelka je 4,00 EUR.
  • Način plačila: Izbira se lahko med dvema načinoma plačila: Plačilo po povzetju ali nakazilo po predračunu na račun podjetja.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  • Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Zaključi”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ” Zahvaljujemo se vam za nakup!
  • Na vaš elektronski naslov vam istočasno pošljemo predračun za plačilo ob prevzetju ali za plačilo z nakazilom na račun podjetja.
  • Spletna trgovina lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti o potrditvi naročila in predračun s potrebnimi podatki glede na izbrani način plačila. Uporabniku so z povpraševanjem na uros.kosir@conmed.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo za storitve, ima potrošnik pravico, da v 8 dneh pred izvršitvijo storitve, podjetju na elektronski naslov (uros.kosir@conmed.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo za izdelke, ima potrošnik pravico, da v 8 dneh podjetju na elektronski naslov (uros.kosir@conmed.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila če gre za blago in ne storitev. O nameravanem vračilu nas, prosimo, obvestite, in sicer na kontaktni e-mail uros.kosir@conmed.si. Potrošnik mora najkasneje v 3 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti kupljeno blago skupaj z računom in svojimi kontaktnimi podatki in transakcijskim računom za nakazilo kupnine na naslov Goodpapa, Uroš Košir s.p., Mirna pot 12, 1351 Brezovica pri Ljubljani. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel predhodno uničen ali izgubljen ne da bi bil za to kriv potrošnik. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. V primeru, da kupec vrne rabljeno blago do povračila kupnine ni upravičen. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
Conmed d.o.o.
Mirna pot 12
1351 Brezovica pri Ljubljani
telefon: 051 - 308 741
info@goodpapa.si
Izdelava: studio G-SOFT